Další hrozba žalobou – další vydírání?

Před třemi lety obdržel Kuba Turek, provozovatel webu desítka.cz, takzvanou „předžalobní výzvu“ od právních zástupců tehdejší starostky Kleslové, kterou proslavila především její estébácká minulost a statisícové odměny za nedoložitelnou činnost od městských firem. Následující rok jsem stejnou výzvu dostala i já, tentokrát od Ivany Cabrnochové, bývalé senátorky a radní za Zelené na Praze 10. V listopadu 2017 je adresátem shodné výzvy Hnutí pro Prahu 11 v sousední městské části.

Co mají tyto tři dopisy společné? Překvapivě mnoho. Mají prakticky shodný text. Všechny se týkají kritických článků o činnosti místních politiků. Všechny překvapivě podává stejná advokátní kancelář MELKUS KEJLA A PARTNERS -zřejmě „odborníci“.  V neposlední řadě mají společné i to, že všichni adresáti poslali tuto právní kancelář slušně řečeno do háje a žádný z jejích požadavků nesplnili. Já jsem dokonce žalující stranu vyzvala písemně k podání žaloby.

NESTALO SE VŮBEC NIC. Já toto jednání chápu jako hloupý pokus o vydírání. Jak tomu rozumíte vy?

Jana Komrsková